întrebări frecvente

1. Cum pot comanda încălțămintea?

Comanda poate fi efectuată online prin adăugarea la coș a produsului dorit sau prin telefon, la numărul +373 600 88 444.

2. Cum se efectuează livrarea?

Livrarea se efectuează în decurs de 24 ore, în raza orașului Chişinău. Te vom apela preventiv în ziua livrării pentru a stabili ora la care îți va fi comod să primești comanda. Livrarea este gratuită!

3. Cine este producătorul / de unde este încălţămintea?

Încălţămintea este produsă la fabrici moderne internaționale, la cele mai noi standarde. Asupra fiecărui model lucrează designeri şi tehnologi experimentați pentru a asigura calitatea la cel mai înalt nivel.

4. Încălţămintea este din piele?

Din colecția noastră fac parte modele din piele naturală atât în exterior, cât şi în interior. De asemenea, avem modele care sunt din piele naturală în interior, ceea ce este foarte important pentru confortul piciorului, iar în exterior sunt din piele ecologică (piele întoarsă sau lac ecologic).

5. Unde pot vedea / proba încălţămintea?

Suntem un magazin online de încălţăminte, de aceea toată colecţia o poți vedea în exclusivitate pe site-ul nostru sau pe pagina noastră de Facebook.

6. Ce se întâmplă în cazul în care nu se potrivește mărimea?

Vei avea posibiliatea să probezi încălțămintea la livrare. Preventiv curierul va avea cu sine și o mărime adițională. În cazul în care aceasta nu se potrivește, o poți restitui curierului fără a plăti nimic.

7. Cum achit?

Plata se efectuează la livrare, ramburs curierului.

8. Pot returna produsul?

Da. Restituirea se efectuează în cel mult 14 zile de la data procurării produsului şi doar cu prezentarea bonului fiscal. Produsul trebuie să fie nou (nepurtat), în ambalaj original.