garanție și returnare

Din momentul în care ai primit încălțămintea, beneficiezi de o garanție în termen de 30 de zile. Astfel, poți fi sigură că ai primit un produs nou și calitativ.

  1. Garanția este valabilă în cazul în care vei respecta următoarele reguli de îngrijire a încălțămintei:
    • Păstrează încălțămintea în locuri ferite de umiditate și raze solare.
    • Minimalizează contactul încălțămintei cu apa, praful și noroiul.
    • Încălţămintea trebuie curăţată după fiecare purtare. Încălţămintea se curăţă doar cu produse de întreţinere specifice tipului de material din care este confecţionată. Nu folosi detergenți şi înălbitori pentru a curăța încălțămintea.
    • Nu spăla încălțămintea în mașina de spălat.
    • Pentru buna întreţinere a pielii produsului, foloseşte crema pentru încălţăminte.
    • Pentru a preveni ruperea cusăturii la călcâi, utilizează lingura specială.
    • Usucă încălțămintea doar pe cale naturală. Nu utiliza aparate de uscat sau caloriferul!

    Nerespectarea instrucţiunilor de îngrijire conduc la anularea garanţiei.

    Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie sa fie prezentat în ambalajul original și însoțit de bonul fiscal.

  2. Garanţia este valabilă în cazul în care sunt depistate deficienţe ale produselor comercializate (vicii ascunse), despre care consumatorul nu a fost informat şi acestea nu-i sunt imputabile.
  3. În ce condiţii poţi cere restituirea produsului necorespunzător?

    • Produsul are un defect care a apărut în perioada de exploatare.
    • Nu a apărut din vina consumatorului.
    • Este de la producere.
    • Nu a fost cunoscut de consumator la momentul cumpărării.

    Care sunt situaţiile ce nu se supun condiţiilor de garanţie:

    • Deteriorările produse de către client (ex. zgârieturi, pete, etc.) în urma utilizării necorespunzătoare, nu sunt acoperite de garanţie.
    • Uzura datorată mersului specific (piciorul calcă pe o parte), uzuri cauzate de forma de picior cu excrescenţe, care a deformat pielea încălţămintei.
    • Nu se acorda garanţie la flecuri, rularea fermoarelor (la procurare era funcţional – forţarea prin exploatare nu poate fi dovedită).
    • Accesoriile delicate aplicate pe încălţăminte, precum strasuri, cristele, capse şi ţinte metalice, care sunt sensibile la impact (pietrele pot cădea ca urmare a loviturilor, împiedicării, mersului necorespunzător, etc.).
    • Deteriorarea încălţămintei cauzată de conducerea autoturismului nu este considerată defect de fabricaţie.
    • „Elora Group” SRL nu este răspunzătoare pentru disconfortul provenit în urma procurării încălţămintei de mărime, model sau calapod nepotrivit.

  4. „Elora Group” SRL (amma shoes) este în drept să refuze satisfacerea pretenţiilor consumatorului în cazul în care va prezenta dovezi (în baza expertizei), în termen de 14 zile calendaristice de la data depunerii reclamaţiei, că deficienţele produselor au apărut ca urmare a nerespectării de către consumator a instrucţiunilor de utilizare.
  5. În cazul în care este necesară expertiza produsului reclamat, „Elora Group” SRL o va efectua din contul său, la instituţiile abilitate şi licenţiate pentru activitatea de efectuare a expertizei mărfurilor. Consumatorul este în drept să participe la expertiză personal sau prin reprezentanţii săi.

În cazul unei situații de garanție ne poți apela la numărul de telefon +373 600 88 444 sau să ne scrii un mesaj la adresa office[@]ammashoes.md.

Politica de retur

Dacă la un moment dat ți-ai dat seaman că nu-ți convine modelul, mărimea sau culoarea și dorești să returnezi încălțămintea sau să o schimbi pe un alt model, o poți face în decurs de 14 zile de la data livrării (Conform legii Nr. 105, din 13.03.2003 privind protecţia consumatorilor).

Condițiile pentru returnarea produsului:

  1. Produsul trebuie să fie nou, ceea ce presupune:
    • să nu fie purtat.
    • să nu conţină defecte şi lovituri mecanice.
    • să fie în ambalaj original.
    • starea produsului să permită o nouă comercializare.
  2. Este obligatorie prezenţa bonului fiscal.
  3. Schimbul produsului se va efectua gratuit. În cazul în care va exista o diferență de preț între produse, se va achita diferența.
  4. Pentru schimbul sau returul produsului achiziţionat, te poţi apropia în showroom-ul nostru de pe str. Mitropolitul G. Bănulescu Bodoni, 10